Csepel kerékpár webáruház

Kerékpár webáruház

Csepel kerékpár választék

Save Print PDF

 ELÁLLÁSI NYILATKOZAT MINTA (megtekinthető, letölthető és nyomtatható változat itt>>)

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Kérem, amennyiben vásárlója, illetve felhasználója kíván lenni web-áruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket (továbbiakban: ÁSZF) és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Általános tudnivalók

A jelen általános szerződés feltételek hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.csepel-kerekpar-webaruhaz.hu weboldalon található elektronikus áruházán keresztül történik.

A jelen ÁSZF személyi hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott felek között jön létre.

A www.csepel-kerekpar-webaruhaz.hu online áruházban történő áruvásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges a jelen általános szerződési feltételekben meghatározott módon.

Az online áruház szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni, amennyiben magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen általános szerződési feltételekben foglaltakat.

ELÉRHETŐSÉGEK

Üzemeltetői adatok:

Üzemeltető: Kiss Imre egyéni vállalkozó

Üzletnév: Bringa-Kerékpárbolt és szervíz

Székhely: 4171 Sárrétudvari, Kossuth u. 69.

Telephely: 4171 Sárrétudvari, Kossuth u. 69.

Adószám: 47660355-2-29

Elektronikus elérhetőség: bringa4171@t-online.hu

Telefonos elérhetőség:  06-54-474-057

Bankszámlaszám: 60600280-15001234

Adatv.nyilv.szám: ABI6696/2010/N

Nyilvántartási szám: 2209676

Működési engedély szám: Mü7/2010 bej: 13/2010

Kiállító hatóság: Polgármesteri Hivatal (4171 Sárrétrudvari, Kossuth u. 72.)

Az Általános Szerződési Feltételek nyelve: magyar

Tárhely szolgáltató: DBI Szoftver Kft.

Székhely: 4031 Debrecen, Derék utca 53.Adószám: 11742678-2-09

Elérhetőség: + 36 52 787 011; info@honlapbirodalom.hu

Telefonos ügyfélszolgálat (hétköznapokon) az üzlet nyitvatartása alatt áll rendlekezésre a következő telefonszámon: 06-54-474-057
Elektronikus ügyfélszolgálat: bringa4171@t-online.hu(e-maileket a nap 24 órájában fogadunk)

MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

A megjelenített termékek on-line vagy utánvételes házhoz szállítással (Magyarország területén belül) rendelhetőek meg, továbbá személyesen bolti vásárlás is lehetséges.

Üzlet neve: Bringa Kerékpárbolt és szervíz

4171 Sárrétudvari, Kossuth u. 69.

Nyitva tartás, ügyfélszolgálat: hétfő-péntek 08.00-17.00

Szombat 08.00-12.00-ig

Vasárnap és munkaszüneti nap: zárva

A KÍNÁLT TERMÉKEK CSOPORTOSÍTÁSA

Az áruházunkban csak új felnőtt és gyermek kerékpárokat forgalmazunk.  A webáruház termékei kategóriák szerint vannak rendezve a könnyebb átláthatóság érdekében. Az egyes kategóriákon belül találja meg a kínálatban szereplő összes odaillő kerékpárt. A megadott ár 27%-os  ÁFÁ-val növelt, bruttó fogyasztói árak, azonban a szállítási díjat is tartalmazza. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
A csepelbringa.hu webáruház hivatalos fizetőeszköze a magyar forint (HUF)

RENDELÉSI INFORMÁCIÓK

A webáruház használatához nem szükséges regisztráció.

A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA

E-mailben minden megrendelést követően a vásárló automatikus visszaigazolást kap. A kínált árúkészletben előfordulhat típus, méret vagy szín hiány, ezért a beérkezett megrendelést minden alkalommal telefonon 1 munkanapon belül visszaigazoljuk, hogy mikor tudjuk teljesíteni a megrendelést illetve egyeztetjük az adatokat. A megrendelt, és készleten levő kerékpárt telefonos egyeztetés után postára adjuk.

Készleten nem levő terméket 7-10 nap, vagy a gyártóval egyeztetett gyártás utáni néhány nap múlva szállítjuk. 

A megrendelések feldolgozása munkanapokon, 17 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Az áruk jellemzőit az árucikk információs oldalából tudhatja meg részletesen. A feltüntetett képek helyenként illusztrációk. A termék gyártója fenntartja a jogot a termék specifikációjának előzetes értesítés nélküli módosítására. Ebből adódóan a termék egyes paraméterei esetleg eltérhetnek a fent megadottaktól. Az esetleges elírásokból eredő károkért, a szolgáltató nem vállal felelősséget.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor.

RENDELÉS MENETE, WEBÁRUHÁZ HASZNÁLATA

A megrendelés teljesítéséhez, illetve a kézbesítéshez a pontos adatok megadása és a rendelési feltételek elfogadása szükséges. A megrendelést a csepelbringa.hu webáruházon keresztül küldheti el. Ha bármilyen technikai kérdése merülne fel, vagy nem sikerül a rendelést leadnia, akkor telefonon is szívesen állunk rendelkezésére. A webáruház termékei kategóriák szerint vannak rendezve a könnyebb átláthatóság érdekében. Az egyes kategóriákon belül találja meg a kínálatban szereplő összes odaillő kerékpárt. A termék nevére kattintva megjelnik annak részletes leírása, ahol információkat szerezhet többek között a termék méreteiről, tulajdonságairól is. Itt tudja a terméket a kosárba tenni. Ezt követően a szállításhoz szükséges adatokat kell megadni ( név, cím, telefon szám, e-mail cím). Végül a megrendelés ikonra kattintással a rendelés befejeződik.

A sikeres rendelés végén a honlap ezt jelzi Önnek, de erről automatikusan generált e-mailben visszaigazolást is kap. Ez a visszaigazoló e-mail tartalmazza a megrendelést.

Az áruházban feltüntetett árak érvényes (bruttó) fogyasztói árak.

Az akciós termékek áraiból további kedvezményt nem tudunk biztosítani.

A megrendelhető termékek árai változtatásának jogát az üzemeltető fenntartja azzal, hogy a módosítás a webáruház honlapján való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja. Amennyiben az üzemeltető minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére – különös tekintettel a nyilván valóan téves pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő esetleges rendszerhiba miatt megjelenő 0-Ft-os vagy 1-Ft-os ára – akkor a szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelyek ismeretében a vevő elállhat vásárlási szándékától.

A megrendelés teljesítéséért az üzemeltető nem vállal felelősséget, amennyiben az adott áru időközben nem áll rendelkezésre, az üzemeltető jogosult a megrendelést visszautasítani.

A felek között a szerződés az üzemeltető által e-mail-ben elküldött visszaigazolás kézbesítésével jön létre.

Az üzemeltető fenntartja magának a jogot arra vonatkozóan, hogy az opciós termék kínálatot – előzetes bejelentés nélkül – megváltoztassa, az egyes termékek elérhetőségét korlátozza, illetve a meghirdetett akciók kezdési és befejezési időpontját módosítsa.

A fenti esetleges változtatásokért az áruház jogi felelősséget nem vállal.

FIZETÉSI MÓDOK

Futárnak átvételkor készpénzzel vagy bankkártyával
Előreutalással, díjbekérő kiállítása után
Üzletünkben személyesen, készpénzzel vagy bankkártyával

HÁZHOZSZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

Küldeményeinket az MPL Magyar Posta futárszolgálata juttatja el Önhöz.
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik. A szolgáltatás igénybevételére az Országos Logisztikai Központ (OLK) kivételével a postacsomagok felvételére kijelölt postai szolgáltató helyeken van lehetőség. Amennyiben a csomag nem kerül átadásra, az átvételi határidő a feladó rendelkezése szerint 5 munkanap.  Őrzési idő 5 munkanap a legközelebbi postahivatalban.

A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg.

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár jelenlétében szíveskedjen külsőleg átnézni és esetleges külsérelmi sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, ekkor a csomag átvétele nem ajánlott. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni. A számlát és a garancialevelet a csomag tartalmazza.


A webáruházban vásárolt kerékpárokat összeszerelve kapja meg. A Postai mérlet korlátozások miatt a kerékpárt úgy tudjuk szállítani, hogy a kormányt elfordítjuk és a pedálokat kiszereljük. Ezek visszaszereléséhez és a kerékpár üzembehelyezése miatt keresse fel az Önhöz legközelebb eső szervizet, ahol díjfizetés ellenében ezt elvégzik, ami feltétele a garancia érvényességének.

Az üzemeltetőt a tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

Az üzemeltetőt nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a megrendelő a jelszavát elfelejti vagy az illetéktelenek számára nem a szolgáltatónak nem felróható okból hozzáférhetővé válik.

HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS DÍJSZABÁSA

Szállítási költség:  0.-Ft

JÓTÁLLÁS  ÉS  SZAVATOSSÁG

TÁJÉKOZTATÓ A JÓTÁLLÁSI JOGOKRÓL

 

A jótállási igény a jótállás időtartama alatt érvényesíthető. A jótállás időtartama a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerint:

*  10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,

*  100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,

*  250 000 forint eladási ár felett három év.

A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. Ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.

 Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát

*  szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a vállalkozás, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)

*  rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,

*  helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,

*  elemi kár, természeti csapás okozta.

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a fogyasztó

 *  elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a fogyasztónak okozott érdeksérelmet.

 *  ha a vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a fogyasztó – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

 A fogyasztó a választott jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a vállalkozásnak megfizetni, kivéve ha az áttérésre a vállalkozás adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

 Ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

 Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a vállalkozás részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

 Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában –, valamint ha a fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a fogyasztó nem kívánja a fogyasztási cikket a vállalkozás költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

 Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

 A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a tizenöt napot meghaladja, akkor a vállalkozás a fogyasztót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról.

 A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

 A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

 A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a vállalkozást terhelik.

 A jótállásból eredő jogok a jótállási jeggyel érvényesíthetőek, amelynek nem tehető feltételévé a fogyasztási cikk felbontott csomagolásának a fogyasztó általi visszaszolgáltatása. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti. A jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a fogyasztó bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.

 A jótállás nem érinti a fogyasztó jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.

 A fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.

 Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák által működtetett békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.


 A vállalkozás a minőségi kifogás bejelentésekor a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet (a továbbiakban: NGM rendelet) 4. §-a szerint köteles – az ott meghatározott tartalommal – jegyzőkönyvet felvenni és annak másolatát haladéktalanul és igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére bocsátani.

 

ELÁLLÁS JOGA

 A vásárlót a  45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 20-28.§-ban meghatározott elállási joga illeti meg.
A vásárló az elállási jogát az áru átvételét követő 14 napon belül gyakorolhatja. Ha a vásárló elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértlemű nyilatkozatát köteles eljuttatni (pl. postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Kiss Imre egyéni vállalkozó, Bringa, kerékpárbolt és szervíz (4171 Sárrétudvari, Kossuth u. 69., tel. 06-54-474-057, e-mail: bringa4171@t-online.hu. Az elállás gyakorlásának céljából felhasználhatja a mellékelt   nyilatkozat mintát is.

A vásárló határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

Az elállás joghatásai: Ha a vásárló eláll a szerződéstől haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 15 napon belül visszatérítjük a vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást.

Azon többletköltség nem kerül visszatérítésre, amelyek amiatt merültek fel, hogy a vásárló az általunk felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten hozzájárulását adja; visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a vásárló semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig vissztarhatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következik be.

PANASZKEZELÉS

A forgalmazott termékekkel vagy a webáruház tevékenységével kapcsolatos vásárlói panaszait az alábbi címen érvényesítheti, kérdéseivel ide fordulhat.

Kiss Imre egyéni vállalkozó
Címe: 4171 Sárrétudvari, Kossuth u. 69.
E-mail: bringa4171@t-online.hu
Telefon: +3654/474-057

A vásárlói panaszokat és kérdéseket az ügyfélszolgálat írásban, a vásárló által megadott e-mail címre, vagy postai úton küldött levél formájában válaszolja meg.   A vásárlói panaszokat, kérdéseket azok beérkezésétől számított 3 napon belül, de legkésőbb a vásárlói panaszok kezelésére vonatkozó jogszabályi rendelkezések által megállapított határidő alatt vizsgáljuk ki és válaszoljuk meg.

ADATKEZELÉS

A  webáruház a vásárlással kapcsolatos adatokat nem tárolja, és nem adja tovább. A vásárló személyes adatait a megrendelés teljesítése érdekében a szállítást végző MPL Magyar Posta futárszolgálatának adja ki. A számvitelről szóló hatályos jogszabályok értelmében a vásárló által megadott számlázási címet, és a számlák adatait a rendeletben meghatározott ideig, öt évig tároljuk. A rendelkezésre bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli,és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az  alvállalkozója (pl: futárszolgálat) részére szükséges.

Az adatvédelmi nyilatkozatot a jelen honlapunk tartalmazza, külön link formájában.

SZERZŐI JOG

A csepel-kerékpár-webaruhaz.hu és a csepelbringa.hu domain név Kiss Imre egyéni vállalkozó tulajdona és szerzői jogvédelem alá tartozik. A weboldalon megjelenített, vízjellel elátott fotókat és az oldalakon található szöveges információkat személyes használattól eltérő céllal kizárólag a szolgáltató előzetes írásbeli engedélye alapján lehet felhasználni.

ZÁRÓRENDELKEZÉSEK

 Tájékoztatjuk a vásárlókat, illetve a felhasználókat, hogy a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 11.§ u.) pontjában meghatározott a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex a társaságnál nem áll rendelkezésre.

A vásárlónak illetve felhasználónak az 1997. évi CLV. tv. 18 és 20.§-a alapján lehetőségében áll a termék minőségével, biztonságával, termék felelősségi szabályok alkalmazásával, továbbá a szerződés teljesítésével kapcsolatos vitás ügy esetén a bírósági eljáráson kívüli rendezésre. Ebből a célból a vásárló, illetőleg felhasználó a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti Békéltető Testülethez fordulhat.

Az üzemeltető székhelye szerint illetékességű Békéltető Testület a Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület (Debrecen, Petőfi tér 10.).
Jogszabályi előírás alapján kötelező peren kívüli panszkezelési mód és vitarendezési mechanizmus igénybevételi lehetőség nincsen, és a vállalkozás sem döntött ilyen lehetőség igénybevételéről.

A vevő a megrendelés leadásával kijelenti, hogy a jelen általános szerződési feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.
Az üzemeltető nem felelős semmilyen kárért, amely a weboldalra való csatlakozás miatt következett be. A vevőt terheli a számítógépe, illetve az azon található adatvédelmének kötelezettsége.

A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. tv.), a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII.tv. rendelkezései az irányadók.

A fentieken túl következő jogszabályokat működésünkben kötelező érvényűnek tartjuk:
- a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény,

Az általános szerződési feltételek melléklete:

ELÁLLÁSI NYILATKOZAT MINTA

Címzett: Kiss Imre egyéni vállalkozó (4171 Sárrétudvari, Kossuth u. 69.).
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:
………………………………………………………………………………………….

Az áru átvételének időpontja: ……………………………………
A vásárló(k) neve: …………………………………….
A vásárló(k) címe: …………………………………….
A vásárló(k) aláírása: ………………………………….